16 Mayıs 2010 Pazar

Provalar-ilk gün

Sahneyi daha önce görmüştüm, ama performanslar sırasında bu kadar sıkıcı ve görkemsiz olacağını düşünmemiştim. Geçen sene Rusya'nın sahnesinin kocaman ve ışıl ışıl olduğunu biliyoruz. Ondan sonra tabi ki aynı görkeme erişmeye çalıştıklarına batardı Norveç.. Onun yerine farklı bir şeyler yapmaya çalışmışlar, ama çok karanlık ve sıkıcı bir sahne olmuş. En azından benim görüşüm böyle, beğenenler olacaktır.

Moldova:

çok dağınık ve gereksiz derecede karmaşık.

Rusya:

Yorum yok.

Estonya:

Klibinin aynısı. Garip ya, çok garip ve iyi bir garip değil.

Slovakya:

Yerel elemelerin aynısı, yeni birşey yok ve dans eden ağaçlar yerinde duruyor... Pıffs.

Finlandiya:

Ses kalitesi kötü burda, ama sahneyi onlar kullanmışlar sanırım en iyi -şimdiye kadar-. İki Finli abi eklemişler şova, hoşuma gitti :P

Letonya:

Uuuu perde yapmışız... Ayşe Abla çok tatlı ama, şarkısı kötü hatta kötüyü geçtim çok salak.. Evet.

Sırbistan:

İlk 1 dakikası yerel finalden çok daha iyi. Bi ara abla sallayıp sallayıp yeri yerinden oynatıyor :P Bir de bu sene bir dönme takıntısı var ama çözemedim....

Bosna Hersek:

Ben bu şarkıyı sevmiyorum değilim ya. O atari ışıklarını kullanmamaları da isabetli bir tercih. Dansçılar baştan aşağı gri giyinirken, vukasin abi de parlak bir kırmızı ceket çekcekmiş üzerine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder